... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

جلسه مطالعات زنان این هفته !!

http://s2.picofile.com/file/7164212361/250920102611.jpg
نظرات 23 + ارسال نظر
حسنا شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:04

الهی قربون محمد صالح خاله برم ..به خاطر گروه و جلسه از مادر ش خیر نمی بینه!!

اینم خیریه دیگه ... واسه خودش یه پا محقق میشه وقتی پروژه های ناتمام مادرشو که روسرش هوارشدن انجام بده...نیست؟!

خسروی شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:43

سلام..
دریا خوش گذشت؟

سلام
عالی بود
شکر

حسنا شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:49

خوشم میاد که داریم عملا یه نسل فمینیست بار میآوریم!!!چه شود محمد صالح، که به جای لالایی، هنر و فمینیسم می شنود و اخلاق و جنسیت مزمزه میکند..

ما واقعیات رو به گوش محمد صالح می رسونیم تاخودش به چه نتیجه ای برسه رفیق !

طاعون شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:16

این آقاهه وسط کتابخونه زنا چیکار می‌کنه ؟؟؟

چه راحتم گرفته خوابیده!!!
یکی بیدارش کنه بوسش کنه!!!!!!

این آقاهه لینک یه مادر محققه که ازبد حادثه ازاینجا سردراورده .

حسنا شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:43

کدام واقعیت را؟ واقعیتی که هست یا ÷دیدار واقعیت بر ما؟ نومن یا فنومن!!! مساله این است!

کوتاه بیا جانم ...
واقعیاتی که باهاشون نفس می کشیم دیگه !

محمدامین الدین شاکر شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:50 http://mohammad-amin.blogfa.com

سلام.
بله خب.غربت هم خاکش...
راستش این روز ها به غربت. به خاک زیاد فکر می کنم.
خاک خودش جاذبه داره.به اینکه با هر حیلتی باید یک روز جذبش بشیم. شاید در غربت...
بیسیم چی بودن هم هنره. اما من فقط اسمش رومه.

تعریفتون رو از خانوم معرفت زیاد...
به نظر میاد شما شمس اید و ایشون ...

سلام

تامرا ازنیستان ببرید ه اند
ازنفیرم مرد و زن نالیده اند

تو همین مایه هائیم شاید.

حسنا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:01

مثلا واقعیتی به نام محمد صالح!

بله اینم یه واقعیتیه که معصومه باید تمام پیچ و خمهای زندگی علمی و کاری و فردی شو با لینکی بنام صالح طی کنه !

مجید یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:23

سلام
راستش ما هم رفتیم و از محلی ها پرسیدیم . ت

سلام
ممنون از راهنمایی تون . ت

دعا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:48

عجب!!!!!!!!!!
تو جلسه زنان واقعیتی به نام مردان( محمد صالح )؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بازم نگاه کن دعاجون
یه چیزای دیگه ای هم می بینی که هرکدوم میتونن بحثها برانگیزن...
مثلا:
چالشهای مدیریت هسته های زنانه ؟
چالشهای مادران محقق؟
و...

دعا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:53

انگار که خود وجود واقعیتی برتر و موثر تر از کتابها داره!!!!!

برای مادر بله !!

واسه همینم درهم آمیختن مادری و پژوهشگری فراز و فرود هاداره !

نسیم دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:07

از برکت جلسه شما محمد صالح رو دیدم .
از طرف من به مامانش تبریک بگین انگار شبیه روح الله ست.

میخواید عکس بیداریشم بزارم تاخوب ببینیدش؟!

احمد رضوی دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:21 http://TABLIQH.BOGFA.COM

ممنون که زحمت عکس پسرم را کشیدید. شاید لازم باشد یک موضوع تحقیقی هم به ایشون بدهید تا با کمک مامانش تحقیق کند. من که از تحقیقات مامانش بسیار خوشحال می شوم و البته نیز از تحقیقات دیگر اعضای جلسه مطالعات زنان.
از کمکی از دستم برمی آید در خدمتم.

سلام
بزرگوارید شما
برای شما و خانواده محترم آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.
امیدوارم محمد صالح کوچولو و روح الله عزیز کامیاب گردند.

خسروی دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:58

الهی الهی..
چه ناز
بچه شماست؟

نه بابا بچه مامان باباشه !!

عمو سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:00

سلام . خوب ! من که از بحث های زنانه ( یعنی خاله زنانه ) سر در نمی آورم . اما لیلای گرامی توجه کردید که در کامنت ها، یک موضوع به صورت موضوعی جدی در آمد ولی متاسفانه نا تمام ماند؟
منظورم تفسیر ما از واقعیت است. اینکه واقعیت ملموس یعنی چه؟ و واقعیت انتزاعی به چه دکان عطاری تعلق دارد؟
مثلا بحت در باره امور انضمامی و جای خالی آن در یک بررسی فلسفی خاص! پیشنهاد می دهم با حسنای عزیز و دیگر فیلسوفان نوپای حلقه زنان، موضوع واقعیت انضمامی را به بحث و بررسی بنشینید.

چشم
حتما

الان که دارم کتاب خانم کارولین رو میخونم تا ببینم نگاه زنانه مردانه چه تاثیراتی بر فهم ما ازهنر داشته هرچند ترجمه اش جوریه که حس میکنم به زبان فارسی نیست .
یه خواهش:
به منبع درست حسابی برای بحث واقعیت انضمامی و راهنمایی برای اینکه ازکجا شروع کنیم اشد نیازرو داریم عمو !!

دعا سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 17:31 http://maader.blogfa.com

چه گل خسته ای !!!!!!!!!!!!!

اسکندری چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 http://www.bazandishi.blogfa.com

سلام . بله، کناب برایان فی خوب است. خوبتر اینکه از هر کتابی یادداشتهای توضیحی یا گزارش مطالعه تهیه فرمایید. منظورم کتابهای مهم و جدی است. هرچند من برای خودم از کتابهای رمان هم یادداشت برداری میکنم.
گزارش شما و گزارش فهم شما از موضوعات این کتاب میتواند در بین دوستان طرح شده و به بحث گذاشته شود و آنگاه در این سیر قبظ و بسط علمی و اندیشه ای طرازی نسبتا مناسب از موضوعات به دست میآید. امید وارم .

سلام استاد
بسیارمتشکرم ازراهنمایی تون .

محمدحسن سلام چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 http://mohamadsalam.blogfa.com

سلام.
باید انگارتصویر نوشت.نوشت!
اما این طفل معصوم رو زیاد کتار این تلفن های همراه قرار ندید.میدان مغناطیسی این تلفون ها ضرر داره براش.چون مغزش در حال رشده می گما.

سلام

تصویر گاهی خیلی حرفها داره ولی انگار زبان تصاویرهنوز برای ماها ناشناخته است.

تذکربجایی بود توجه نداشتیم .

masttttttttt چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:46

salam dokhtaram
hanooz ham minevisi tavahom bar! ostad
khoobi golabi
:)

salam

مسیر عشق یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:56 http://koraim.blogfa.com

سلام
بین همه کتابها وگوشیهای تلفن چه زیبا خوابیده است ،وچه ارامشی دارد ،چون میداند کسی که نگه دار ومحافظ اوست هیچ وقت تنهایش نمیگذارد،شما بجایی این همه مطالعه ساعتی هم این کودک را مطالعه میکردید ومیکردیم،در کنگره عرش صدایی را میشنیدیم که راه را نشانم ان داده ،تازه میفهمیدیم که ارامش چیست.
ومیدانستیم انکس که ما را افرید نیاز ما را هم خوب میدانست ،وبرای ما بود که هرچیز را درجای خودش قرار داد،وتازه فریاد بلند میکیردیم که رضا برضاک

سلام
استفاده کردم

[ بدون نام ] یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 17:29

ای ول به نسل نوی مطالعات زنان این جقله مال کیه؟راستی منابع فمینیستی رشد کرده حالا رویکرد نقده؟یا...هر چی هست قدم نو رسیده گروه مبارکه

تشکر فهیم جون

دوستتون چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:06

سلام دوستای باهمت وکوشا
واقعا بهره مندشید ازاین همه تلاش وتحقیق .
تبریک باشه برادوست خوبمون معصومه جان . خوش به حالتون حداقل شما دوشازده در کنار پژوهش تحویل جامعه میدین ولی ماچه؟

سلام

رضا از ایران چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:16

سلام
من امروز با وبلاگ شما آشنا شدم تبریک میگم وبلاگ خوبی دارید
خواستم براتون ایمل بفرستم نشد اگه امکان داره ایمیلتون رو برام بفرستید
متشکرم

سلام

معنوی سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:27

چشمات روشن
در استانه انتخابات رنگ
وبلاگ تان
سبز شده
شما دیگر چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟
تقصیر چشمم
همه
چیزو
سیاسی
می بینه
رفتم دکتر گفتم دکتر چشم سیاسی شده گفت په نه په خواستی ورزشی بشه...با قیمت سکه ی 1000000.

سلام
چشمهاتونو بشویید !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد