... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

چشم

گفت: سیاه

گفتم: باچشمان تو حالادیگر سفید و سیاه می بینم.

گفت: پایان

گفتم: درمن شروع شدی.

گفت:نیست، نیستی

گفتم: نمکها ریختند ولی نمکدان نشکست.دیدی! بلرزی، می لرزم!؟

گفت: ببین، تبارک الله احسن الخالقین!!

گفتم: چه فایده من و تو هرکدام چشم خودمان را داریم.

نمی دانم او گفت یا من: بیا چشمهامان را ببندیم بعد ببینیم.

نظرات 9 + ارسال نظر
Art Classes چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 http://www.arth.ir

سلام خاطرات کلاس اول خودرا در چند خط برام بنویسید
وباخواندن خاطرات دیگران لذت ببرید

سلام

sabze چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:28

salam
maarekas

سلام

بابایی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:30

نمک‌ها ریخت ولی نمکدان نشکست

وقتی نمک ها از دستت بریزد لابد درزبانت هم بجای اینکه بریزد می ریزند.

کفگیر پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:24

نه شما نگفتی اون گفت . به خدا راس میگم یادمه!! شما گفتی که ما چشمهای خودمون رو داریم ، اون گفت خب ببندیم یهو بهمون وحی نازل بشه. حالا دیگه نمیدونم چی نازل شد ؟؟ اصلا شد یا نشد؟ اما این اون بود که گفت بیا چشمامون رو ببندیم .
حالا در راستای اون کامنت بالایی که میگه خاطرات بچگی هاتون رو بگید، عرض کنم که خاطرات بچگی هامون که همیشه لذت نداشت گاهی درد داشت. به خصوص اگر مجبور بشی چشماتو ببندی! من بستم خیلی درد داشت.

چشم ها گاهی مزاحمند نمی گذارند زاویه چشم دیگری را بفهمیم.

هدی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:01 http://mesopotamia.blogfa.com

این نوشته خصوصی یک عاشقی دارد و یک معشوقی.
ما هم آن دورتر، ایستادیم و یواشکی گوش کردیم.
لیلای دنیای مجازی:*

هدای خوب !
هیچ تابحال به تاثیرانسان ها درخودت فکرکردی؟ اثرعمیقی که گفته ها و کرده ها و اندیشه های یک دیگری، یک استاد، درتو می گذارد؟
این نوشته میخواهد بگوید: رفیق، دوست، استاد رنج کشیده ام !! تو به قدر اثرات ماندگارت درمن و ما باقی هستی و نفس می کشی.

حسنا جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:59

نقش دیگری در ما!انگار که هرچه حذف کنیم این دیگری را، به دوران دوری باطل ادامه داده ایم.

بخش وسیعی از ما را دیگری؛ اشخاص و وقایع ساخته است. پس باید مراقب بود، مراقب مجاورها و مجاورت ها!!

16 شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:00

عالی بود!

خواب نما شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:11

من که قبلا هم گفته بودم با چشمان کاملا بسته بهتر می توان دید

یک موقع هایی بلی .

پریسا چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:25

خیلی زیبا بود عزیزم.
به قول یکی " خدا چشم نداره همه ی ما رو می بینه اما ما که چشم داریم چرا همه چیز رو نمی بینیم؟!" گاهی باید چشم دل رو گشود تا زندگی کرد.

یک کم جمله ات رو نفهمیدم پریسای خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد