... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب



مادر بودن منافاتی با فعالیتهای اجتماعی- سیاسی ندارد. تنها نیاز به همیاری جامعه دارد. نماینده ای در پارلمان اروپا

نظرات 2 + ارسال نظر
اسکندری سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 16:32

بله منافاتی ندارد. ولی بیش از مدارای سایرین نیاز به نهاد سازی و قانون پروری داریم./

دوست تاریخ دانم که عاشق مطالعه و شرکت درمحافل علمی است به این دلیل که آشنایی دراین شهر ندارد تا فرزندش را به او بسپارد از شرکت در اغلب جلسات و نشست های علمی و رفتن به کتابخانه های یک شیفته شهر محروم مانده و این قضیه روانش را بشدت آزار می دهد.

بهرام پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 20:23 http://pargar6.persianblog.ir/

خیال نمیکنم اگر آن دوست شما بچه ش را به کتابخانه و یا جلسات ببرد با رعایت این شرط که بچه در آنجاها جیغ و داد نکند، مشکلی پیش بیاید. همین خانم نماینده پارلمان اروپا هم بچه اش را بوقت گریه بیرون میبرد و روند کل پارلمان را متزلزل نمیکند. بخصوص در ایران که در جلسات روضه و مذهبی همیشه عده ای بچه روی دست و پای مادرها خوابیده اند...
یعنی خود ایشان سعی کنند راهی بیابند که مزاحم دیگران نشوند و در عین حال جسارت اینکار را هم داشته باشند که مجبور نیستند بین مادری و دانش طلبی یکی را انتخاب کنند.

ورود بچه ها به کتابخانه که ممنوع است کمپلت.
اما جلسات کمی فرق می کند . ورودشان ممنوع نیست اما گریه شان ممنوع است ولی یک چیز را باید درنظر گرفت که گریه بچه کنترلش سخت است، تصورکنید بچه میخواد بزنه زیر گریه می بریش بیرون آروم که شد برمی گردی سرجایت و دو سه دقیقه دیگه شروع به گریه می کند و دوباره بلند میشوی بروی بیرون ...فکر می کنید ملت چه واکنشی خواهند داشت!؟
حالا این وقتی است که بچه نوزادباشد اما اگر اوائل راه رفتنش باشد مگه می شود به اسانی کنترلش کرد راه می افتد جلسه را برهم میزند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد