... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

یعنی گاه سفر آمد؟

 خواهرم بلاخره در برابر اقتضائات زمان تسلیم شد، امیرحسین خاله آخرین خواهر زاده من است که تبلت دار شده است. چالش بعدی مادر و فرزند اینترنت است؛ در حالیکه طاهای جغله درس نخوانده، استاد دانلود کارتن  و بازی و دیگر سرگرمی های نسل دهه نودی است، خانواده امیرحسین شدیدن در برخورد با این ارتباطات محافظه کارند. نمیدانم کدام درست است اما اصلن حس خوبی نداشتم وقتی خلع سلاح بودن امیر حسین در برابر بچه خاله ها و دوستان قد و نیم قدش  را می دیدم. من در این سن قدرت مدیریت استفاده از  این وسایل را ندارم ولی دعا می کنم امیرحسین این توانمندی را کسب کند.

------------

پ.ن: امشب هوای نینوای سراج به سرم زده. نمیدانم چرا ولی گاهی بخشی از گذشته در حال استحاله شده ات حکم کحل البصر پیدا می کند چون هیچ چیز به آن اندازه آرامت نمی کند.


نظرات 4 + ارسال نظر
علی/احمدرضا/وحید دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:08 httphttp://halekhob.blogsky.com/

سلام.وب قشنگی دارید
به ما هم سر بزنید و به ما افتخار لینک شدن را بدهید
ممنونیم

جوجه سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 00:01

سلام صفا.
صفا یادمه برنامه تد یک دختری هم سن امیرحسین رو دعوت کرده بودند برای سخنرانی. دختربچه با اون سنش نویسنده بود و چندین کتاب داستان نوشته بود و جوایزی هم دریافت کرده بود. از شرکت مایکروسافت هم تشکر کرد به خاطر لب تاپ البته. در واقع تبلت هم چیزی مث لبتابه. به امیر حسین یاد بده که از این وسیله تولید علم کنه. نه اینکه مث طه و دیگر بچه ها فقط بازی و کارتون دانلود کنن. اون دختربچه چه سخنرانی نابی هم کرد. هنوز بعد از دو سال تو کفشم.

کلان مجنون چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:09

اصلا دختر بچه ها کلا خیلی سخنرانی شون خوبه و طرح کاد میرن برای اینده!
اصلن چرا این خانومها اینقدر مستعد سخنرانی کردن هستن؟

آقایان هم که در طول تاریخ فک کردند و کم سخن گفتند هم همچین گلی به سر بشریت نزدند.

نرگس چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 14:42 http://nbeheshti.persianblog.ir/

به به مبارکه
امیرحسین همونه که پیامای خوشگل میفرسته؟
الان شما به این ابزار مسلحی اصلا ازت خبری نیست؟!!!!
بعید میدونما

خب خیلی درگیرم نرگس جان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد